Se flere på HITME.NO

Hipster klara!

2009-02-1817:22:37
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på flera flera år! Nämligen solat solarium!

När jag gick i skolan var jag en riktig solariebög! Att sola solarium 2 ggr i veckan var inga konstigheter. Sen växte jag upp och insåg att det inte var så bra och att det kunde faktiskt vara värt att lukta lite illa av brun utan sol och eventuellt ha några fula fläckar istället för att vara ett blivande cancer offer!

Men just på den här tiden på året är det svårt att försöka intala sig själv att det är snyggt att vara likblek. Så idag var jag faktiskt iväg och la mig  under rören...

Luktar fortfarande bränt fläsk även fast jag duschat länge... Luktade man verkligen så här illa förut, eller var näsan immun..?

Nåväl... jag har inte bara utsatt min hy för strålar utan även sytt om denna hipster som ska vara klar tills på måndag då de far iväg till the big states

Såååå himla nöjd! Den förra jag gjorde var också bra, det är fortfarande samma modell. Men med lite små ändringar.



Nu är det något större resår upptill och inga vita kanter nertill...

Hur de andra såg ut ser ni här!


Ska se om jag får upp några bilder med de på mig under kvällen.....



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback