Se flere på HITME.NO

Helgen som vart!

2009-02-2319:02:19
Skrivet av Sandra Edlund

Usch jag har en sån fruktansvärd huvudvärk idag! Varit för stressad och spänd de senaste dagarna! Så idag har jag inte gjort annat än legat hemma. Försöker varva ner lite... Hoppas verkligen att huvudvärken släpper snart! Ska ju iväg till jobbet snart...

Hela helgen var det full fart på! Inte nog med att jag var iväg o fotade, utan under lördagen så fick vi besök från Sthlm då Sandra och Stefan ville komma på besök. Sen hade Baby bjudit in vänner till Melodifestivalen, så här satt vi och tittade och drack några goda drinkar. Sandra och Stefan åkte hem senare på kvällen och de andra gick ut på krogen medans jag och Baby var kvar hemma och bara myste.

Under söndagen var det dags att gå på 3-års kalas då Kevin fyller 3 år idag. Men vi firade honom igår!



                          .......Baby med födelsedagsbarnet.......




Det var mkt som skulle hinnas med innan jag skulle iväg till jobbet sen på kvällen. Därav min huvudvärk kan jag tänka mig! 
                                           

Ska äta lite nu innan jag beger mig!


Kommentarer:
Postat av: mamsen

Vilka snyggingar!!!!!!!!!!!!!

2009-02-24 | 01:14:08
Postat av: R

eller hur ;-)

2009-02-24 | 15:00:47
Postat av: Sandra

Absolut! Jag håller med :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback