Se flere på HITME.NO

Fettisdagen är här!

2009-02-2415:07:55
Skrivet av Sandra Edlund

Yes, idag ska det uträttas ärenden!

Var så himla skönt när jag vaknade idag, då jag nästan flög ur sängen! Sov lite längre än vanligt så jag var otroligt pigg. När jag tänker efter så är det ju nästan värt det då man annars går runt och känner sig trött i någon timme och inte kommer igång i alla fall. Nu nästan studsade jag upp och gjorde mig en tallrik havregrynsgröt på en gång.

Mår mycket bättre idag, idag kan jag iaf röra mig och inte bara ligga som ett mähä i soffan och tycka synd om mig själv. Lite huvudvärk får jag stå ut med. Så idag ska jag uträtta sånt som jag bara inte klarade av igår. Prio 1 är att gå ner till banken och fråga vad det är för fel på min lilla dosa! Fick ett argt samtal av min käre far i förra veckan då han behövde papper från mig för att kunna göra ett bokslut. Typiskt nog få funkar inte min dosa bara för det!. 

Men NU så, nu ska jag ner till banken och förhoppningsvis få ordning på det! Sen kanske det blir en semla eller två när jag är nere på stan.. hehe! FETTISDAGEN ÄR HÄR! Wiiiie...



                                      SEMLOR TO THE PEOPLE!!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback