Se flere på HITME.NO

Designer by night!

2009-02-1702:46:35
Skrivet av Sandra Edlund

Då var det färdig designat för mig i dag (natt)

Har försökt göra klart den svarta baddräkten. Blev mer o mer småplock på den så det har tagit mkt längre tid än vad jag trott. Bestämde mig för att smådetaljerna skulle bli i guld. Blev dubbla ringar i sidorna (x2) Ringar upp mot nacken och mellan brösten är det en liten gulddetalj som är två halvringar ihopsatta, fast sydda med svarta band.
Badsidan blev korsband över ryggen (x2) och små kors på sidorna av brösten (x2)

Tror jag är nöjd med resultatet så! Inte riktigt säker på att jag hittat rätt än men ska sova på det innan jag syr fast det sista...

Här kommer lite dåliga bilder för er som vill se vad jag jobbat med... (Dags att fota hos en riktig fotograf så grejerna kommer till sin rätt)







Hoppas det känns lika bra imorgon så jag inte jobbat helt i nattmössan!

Har eventuellt en sak till jag vill göra med den...



Funderar på att sätta dit ett tygmärke som är en blomma i guld och svart. Skulle nog passa fint på ena bröstet!

Vad tycker ni?



Kommentarer:
Postat av: mamsen

VÄLDIGT SNYGG! GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!! Har du tid kan vi gå med vovvarna. Har varit ledig i natt eftersom vi var på middag + teater i går kväll. En kul föreställning med Ronnie Eriksson. Hör av dej om du ska med. KRAM Mamma

2009-02-17 | 07:08:25
Postat av: eMM

2009-02-17 | 08:19:59
Postat av: eMMa

Jättefin!! Super! Och tygblomman är verkligen den slutliga finishen i mitt tycke! :) Du är så duktig!!! :) puss

Postat av: ROB

Skitsnyggt baby :-)!!!!

2009-02-17 | 10:46:49
URL: http://www.manipulate.se
Postat av: Patric.

Hej hej...



Frukost bordet till laptops var hade du hittat det? :)

2009-02-17 | 12:59:46
Postat av: Sandra

Tyvärr mamma så har jag andra planer idag, får ta det en annan gång!



Kul att ni alla verkar gilla baddräkten :) Och jag tror också blomman blir en sista finish på den!



PUSS O KRAM

2009-02-17 | 13:00:27
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej patric! Det var något jag googlade fram på bilder bara. Hoppas du hittar ett! :)

2009-02-17 | 13:02:15
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: emil

nee ha inget tryck på dne stilrenare utan. isf en variant på rumpan i vänstra hörnet skrivstil skrivet tex baby

2009-02-17 | 21:54:57
Postat av: Sandra

Jaha... intressant med fler åsikter! Jovisst räcker det som den är och är stilrent... måste fundera lite till på det där...

2009-02-17 | 22:55:57
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Julia

massa massa snyggt!

2009-02-28 | 21:49:49
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback