Se flere på HITME.NO

Borta bra men...

2009-02-0612:39:28
Skrivet av Sandra Edlund

... hemma bäst! :)

Riktigt skönt att vara tillbaka i Sverige igen!

Det lilla äventyret jag drog med mamma på var en Birka Cruise med båten Paradise!



Mkt trevlig resa med lite för många pensionärer dock.. hahahha... Men vi har haft det bra och jag har nog inte ätit så mkt på hela året som jag gjorde under denna resa. Med 2 buffeer smällde jag i mig allt möjligt!

Passade på att köpa hem massa roligt från taxfree såklart!



                                    Här ska frossas ännu mer :)



Kommentarer:
Postat av: Robban

yez, ikväll ;) ...

2009-02-06 | 13:53:36
Postat av: Sandra

YEAH!! En mjölkdrink med baylies/coffee ser jag fram emot!! :)

Postat av: Robban

oolalaaa ;-)

2009-02-06 | 14:36:53
Postat av: Mamsen

Håller med. En riktigt trevlig tripp på tu man hand. Och man undrar ju vart Sandras magsäck sitter för inte är det i magen. Jag frågade om den låg i hennes skinkor inte poppulärt ha,ha En annan tar en kaka å magen står i 4 hörn ! Har det med åldern å göra ? Ha det! Mamma

2009-02-06 | 14:56:07
Postat av: Sandra

Hahahaha! Det gäller att lära sig knepet med att hålla in magen mamma. Du får gå i min skola så ska jag lära dig ;)



KRAM

2009-02-06 | 15:06:25
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: hanna

åh det var länge sedan man var på kryssning :) Kul att shoppa smink o parfym i taxfree;)

2009-02-07 | 14:51:18
URL: http://halshammar.se
Postat av: hanna

åh det var länge sedan man var på kryssning :) Kul att shoppa smink o parfym i taxfree;)

2009-02-07 | 14:51:18
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback