Se flere på HITME.NO

Behind the scene!

2009-02-2212:59:36
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är nästan död! Helt slut i kroppen! Vill bara ligga under täcket idag och inte göra någonting, men tyvärr så går inte det.

Fotograferingen gick jättebra!! Var hemma vid 05.00 tiden på natten! Inget ovanligt med det :) Sen har det varit full fart sen dess. Därav mina dåliga uppdatering med hur det gick i studion.

Men här kommer lite behind the scen bilder :



                                      ....... min favoritbikini.......



                              .......närbild på sminket..........



                                         .........rockoutfit...........



              .........Sist men inte minst, jag och fotograf Roger.........

Har precis gått igenom bildmaterialet från kvällen och jag är supernöjd!!!!!!! Känns skitbra! Snart får ni se något smakprov kanske ;)



Kommentarer:
Postat av: eMMa

Guuud va spännande, ser ju väldigt fint ut på dom bilder du visat! :) Och sminkningen va super!! :) Nu vill man ju bara se resultatet NU på en gång!!! :D puss

Postat av: Karin

Hej Sandra! Allt ser kanon ut! Vad duktig du är! Hoppas du får en skön o avslappnad resa nu :) Kram

2009-02-22 | 16:09:36
Postat av: Rodge

Tack för en bra o kul plåtning (som vanligt :)

Hm, jag ser bra trött ut, men efter en tidig morgon, lång dag, flygtur hem från söder o annat så hoppas jag man får se trött ut på kvällskvisten. Med din energi o utstrålning så kännde jag inte av det dock :)



Känns som det blev riktigt bra :)



Kram

Rodge

2009-02-22 | 16:56:05
URL: http://www.rogersundberg.com
Postat av: Sandra

Tack allihopa! Jag är jättenöjd med fotograferingen och hoppas att jag snart kan visa upp lite resultat!! :)



KRAM KRAM

2009-02-24 | 14:13:53
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Ella

Yo! Glöm inte att ja har en hel drös med makeup artister och hårstylister till förfogande om det skulle va nåt. Och föresten, boka gäran in en tid för lite spa behandlingar på Spa & Beauty i västerås oxå! :-)

2009-02-27 | 18:55:34
URL: http://stylisterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback