Se flere på HITME.NO

Min peugeot 206 cc 2.0 är till salu!

2009-08-1723:52:45
Skrivet av Sandra Edlund

Eftersom jag nu köpt ny bil så är min "gamla" pärla nu till salu. Kommer kännas lite tråkigt att sälja den men det är ju typsiskt mig. Alltid seperationsångest. Men 2 bilar behöver jag verkligen inte!

Kommer sakna min cab iaf :(

Men vill du bli den lyckliga ägaren av denna bil så får du gärna höra av dig till mig på mail [email protected]

_______________________________________





INFO:

- Reg nr: SXR 584

- Nyservad: 090612 inkl. kamremsbyte

- Gick igenom besiktningen: 0906016

- Elmanövrerad cab i plåt

- Stora motorn 2.0 136 hk.  

- Drar ca 0.8 blandad körning.

- 16 tum aluminium fälgar (sommardäck)

- 14 tum plåtfälgar (vinterdäck)

- Sportpedaler,växelspak o tanklock i aluminium

- Sportstolar

- Klädsel: Svart skinnklädsel

- Acc

- CD-stereo/radio

- Fjärrstyrt centrallås

- Elhissar och elspeglar

- Airbag förare och passagerare

-ABS bromsar

________________________________________


PRIS: 72.000kr



Kommentarer:
Postat av: jewa

men poikvennen din kjører vel også? da er 2 biler kjekt å ha.... right? :)

2009-08-18 | 06:11:21
Postat av: Sandra

Jo men han ha redan en bil.. så just nu har vi 3 bilar och det behöver vi verkligen inte :)

Postat av: Julia Ivanovski

Hejhej! Har du redan sålt din bil? Hur långt har den gått?

2011-04-28 | 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback