Se flere på HITME.NO

Bra vecka!

2009-08-2213:21:46
Skrivet av Sandra Edlund

Veckan är snart slut och det har verkligen varit en underbar vecka!

Det här var första veckan som vardagslivet kommit på plats. Det har varit semestrar och vi har jobbat konstigt men det här var första veckan som saker och ting är som det ska vara. Baby jobbar dagtid och jag har haft "ledig" vecka.

Är tacksam för det härliga vädret som varit då jag tagit vara på det ute i solen så mkt som det bara går. Planerna var att jag skulle sy så mkt som möjligt den här veckan men när solen visar sig framme så är det bäst att ta vara på den innan den försvinner helt och hösten kryper sig på. Under hela hösten kan jag sitta inne och sy hur mkt jag vill sen ;)

Istället har jag skissat mkt och måttat på nya grejer som jag skriver och berättar om på Ckrets Bloggen. Även fast jag hållt på mkt ute i solen så har jag hunnit med att sy lite nytt och designat massa trosor. Finns bilder att se också!

Igår så myste vi till det hemma då jag lagade västerbottenpaj inför dagens kräftskiva som vi har här i området. Ska bli kul o bekanta sig med alla grannarna lite mer och jag kan tänka mig att de är ganska nyfikna på oss också :)



                           ..... Västerbottenpajen väntar i ugnen .....



                           ..... Baby med vovven ute på altanen .....

Får se hur denna kväll slutar då, förra året hörde vi att kräftskivan höll på tills kl 06.00 på morgonkvisten! :)



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hejsan..

Så roligt att ni börjar få till det där i nya fina hemmet..

Längtar tills lördag då jag äntligen får komma och hälsa på..

Vet inte om jag åker på fredag redan.. hoppas man är välkommen redan då? Annars så har jag ju Eva där oxå:)

Stor kram till er.

Sandra

2009-08-23 | 17:01:22
Postat av: Sandra

Ja det ska bli riktigt kul o visa upp vårt nya hem för er som inte sett det :)



Jag och Robban jobbar tyvärr på fredag till lördag natt. Robban försöker dock ta ledigt för att åka ner på stan under kvällen. Men om du vill får du komma ändå, men det kanske inte är så kul o sitta här själv!

Kram, kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback