Se flere på HITME.NO

Jag fyller år snart = party!

2009-04-1611:15:32
Skrivet av Sandra Edlund

Jag fattar ingenting men helt plötsligt så har min statestik sjunkigt något fruktansvärt! På en dag så förlorade jag 2/3 av mina läsare!  Vad hände!!??!!

Antar att jag helt enkelt blev tråkig över en natt! Hmmm...

Tänkte bara skriva att jag nu fått arslet ur vagnen och gjort en inbjudan på facebook till min födelsedag som vi firar den 25 april! Alla har inte facebook så ni kanske inte fått en inbjudan... men ni är självklart välkomna ändå!

Så jag tänkte jag skulle skriva ner det här så ni vet om det... om det nu är någon som läser min blogg... vilket det verkar dåligt med... hmmm.... DÖTT LOPP!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback