Se flere på HITME.NO

Busy girl...

2008-09-1614:35:54
Skrivet av Sandra Edlund

Som väntat så värker min kropp! Men det är det värt ;)
Man borde fotas hela dagarna så man slipper den här träningsvärken. Inte varje dag man går runt och svankar utan någon anledning!

Igår hann inte riktigt värken slå in, så då var jag pigg som en lärka, lunchade med Baby och uträttade massa ärenden för att sen sätta mig hemma och gå igenom allt bildmaterial som togs under söndagen. Det tar tiiiiid vill jag lova!! *pust* Men nu är det gjort och kvällen avslutades med god thaimat och film!

Behöver lite hjälp på traven med bilderna så de beskärs och fixas för att kunna användas. Tur som jag har är min Baby duktig på det, men tyvärr så har han inte alltid tid att prioritera mig och mina projekt jämt!

Igår tex så gjorde han en ny hemsida till deras klädmärke "Manipulate"



Snygg va!?

________________________________


Idag har jag gjort annat smått och gott kring webshopen som måste fixas. Mkt småfix!

Men jag måste ta tag i nästa projekt med ny kollektion, bäst att passa på nu när jag är ledig!


Busy busy....


Kommentarer:
Postat av: Ann

Gud vad duktig du är som fixar och donar!

Postat av: Sandra

Hihi.. ja, visst e jag :)



Men hur mår du!? Känns det som du spricker vilken minut som helst? Nu är det inte långt kvar! Wiiiie....

2008-09-17 | 00:07:38
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback