Se flere på HITME.NO

Sympatisjuk arbetsmyra

2008-09-2519:15:27
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har jag varit sympatisjuk, känns nästan som jag själv är sjuk när jag hör Babys snörvlande och hostande men jag var nog bara trött! Hade en jobbig natt på jobbet men tvingade upp mig tidigt ändå för att inte vända om dygnet för mkt.

Att vara sympatisjuk var inte så dumt ändå... vi tittade på Gossip Girl (2:a gången jag såg det senaste avsnittet) Så sjukt bra.. längtar såå till nästa program.. hehe... Serena is now the queen! YEAH! För er som inte följer serien missar något!

Efter tillräckligt lång tid i soffan och det börja krypa inom mig lät jag Baby få soffan för sig själv medans jag gjorde lite nytta vid symaskinen istället. Tills.... den vita tråden helt plötsligt var slut! *suck* så då fick jag börja med en ny grej, med svart tråd. Som jag blev riktigt nöjd med! Bättre än vad jag trodde! KUL! Är jättenöjd med det nya innertyget jag inhandlade sist. Blir skitbra! :)

När jag var klar med symaskinen var det dags att göra lite pappersarbeten. Mkt som skulle fixas men nu är det gjort och det är så skönt när man är klar!



..... och nu sitter jag här och bloggar! :)

Snart dags att jobba igen... life is good!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback