Se flere på HITME.NO

Slappar söndag!

2008-09-2120:33:30
Skrivet av Sandra Edlund

Riktigt skönt att bara ta det lugnt! Sitter här i den omtalade soffan och bara myser! Vargtofflorna är på och mysdressen likaså!
Skulle jag berätta hur min dag började med ett besök av svärföräldrarna som hade med sig glassbåtar till kaffet vi bjöd på och att det var min frukost så skäms man ju nästan. Men det är tyvärr sant! Jag är världens sämsta på att hålla god kost! Låter ju  nästan som att de kom o knackade på på morgonkvisten... men så var det ju inte riktigt, mer vi som sovit bort halva dagen. Men min ursäkt är iaf att jag jobbar natt ikväll, vad är din Baby!? ;)

Nu sitter jag här med världens största skål med nachochips och dippar i lite salsa sås och undrar ännu mer vart den goda kosten tog vägen!? Jo jag har ätit mat också... spagetti och köttfärsås stod på söndagens meny!

Men just nu är det bara mys... Baby är iväg och repar med grabbarna och jag är home alone! Har tittat på alla dessa braiga serier på TV och samtidigt plinkat lite på gittarren, mellan mina chips intag! Roligt med gitarrspel och sång... stackars grannarna dock! Samma låt om och om igen.. Får lägga ett par öronproppar i deras brevlåda! :)

Näähää.. dags för mig att åka till jobbet!

Puss o hej!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback