Se flere på HITME.NO

Nytt bikinimärke!

2008-09-0820:20:50
Skrivet av Sandra Edlund

T.o.m. jag själv känner min frånvaro över denna bloggen just nu. En hel helg och knappt något inlägg! :(
Ledsen... har mkt småplock att göra nu som inte är så kul o skriva om kanske.

Efter mina idéer med mitt syjuntande så har jag bestämt mig för att dra det ett strå längre till att starta ett nytt bikinimärke och starta en webshop där ni kan beställa mina bikinisar! Kanske inte direkt bästa tiden på året att göra det just nu men jag känner att jag verkligen vill göra det här! Är så himla taggad och har massa idéer hela tiden!

Vem vill inte ha schyssta bikinis!? :)

Och innan vi hinner blinka så är sommaren här igen!

Så mina dagar just nu går till att få fram en bra kollektion inför vecka 38, då jag lämnar över bikinisar från min kollektion till fotograf Roger Sundberg. Då han tillsammans med massa snygga modeller åker till Ibiza för att fota lite. Hoppas att de gillar mina bikinisar och att jag får bra bildmaterial! Men innan dess ska det fotas produktbilder i studio också.

Det är mkt att stå i!

Mkt tid framför symaskinerna och för att inte tala om att hitta fina tyger, lämna in papper till skatteverket, registrera varumärke till patentverket, få FRAM ett bra namn på varumärket, få fram en snygg logga, layout på webshopen, hitta fraktsätt, registrera domännamn osv osv...

Lite småtittar på hur det kan se ut :)







Ni förstår att jag har lite o stå i, samtidigt ska jag försöka vara en bra flickvän och sköta mig på jobbet!


Men följ gärna med på min resa...



Kommentarer:
Postat av: Julia

hihi jag hoppas du hittar nått recept som funkar att bjuda på oxå :)



Åh va kul med ett nytt bikinimärke!!! Lycka till!

Postat av: sandra

Absolut! Det lär jag göra! Många bra tips har du :)

Tack så mkt, mkt att göra men det blir nog bra i slutänden.. hihi!

2008-09-09 | 22:45:20
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Ann

Vad spännande! Lycka till :-)

2008-09-09 | 23:49:40
URL: http://annc.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack tack! :)

2008-09-10 | 02:14:12
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback