Se flere på HITME.NO

Kontor!?

2008-09-3021:51:32
Skrivet av Sandra Edlund

Igår svängde jag förbi  något som eventuellt kan bli mitt framtida kontor där jag kan ha min lilla syateljé.

Många frågar vart jag syr mina bikinis och som det är idag sitter jag faktiskt i vårt underbara kök vid vårt stora matbord.

Perfekt fast ändå inte alls bra!

Mkt grejer blir det och nu när jag har 2 symaskiner så tar det massa plats och är inte speciellt kul att bära fram och tillbaka när vi får besök.
Därför har de mer och mer bara blivit stående, vilket man sen blir blind av. Tyvärr....

Det som är bra är att det är nära till hands och så är det lite mysigt att sitta och pula där i köket och kan samtidigt titta på tv samtidigt som jag syr. Men jag tror nog att det skulle vara ännu bättre att ha ett kontor att åka till för att vara lite kreativ och inte ha "jobbet" hemma.

Har en möjlighet till kontor som känns jättebra! Flera olika företag som delar lokal och jag skulle säkerligen trivas där, än så länge har de en plats över som jag får ta om jag vill. Klart jag vill! Eller...?

Blir en extra kostnad som jag egentligen inte behöver men jag tror nog att det skulle vara värt det!

Tog lite bilder när jag var där, vad tycker ni!?



Bordet under det lilla halvfönstret är det som är ledigt! Där skulle jag nog trivas som fisken i vattnet :)

Jag är riktigt sugen i alla fall! :)



De andra företagen i huset är bla en fotostudio, webbyrå och inredningsdesign! Där passar jag ju bra in... :)


_______________________________________

Nääää.. nu ska jag äta lite glass och titta på Gossip Girl! Wiiiiiie....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback