Se flere på HITME.NO

Hösten här?

2008-09-0323:52:21
Skrivet av Sandra Edlund



                             Vad hände med sommaren...?

Verkar inte bättre än att hösten är här. Det känns i luften. Det har varit en väldigt fin dag idag men blåsigt och kallt om jag får tycka. Önskar sommaren kunde komma tillbaka... eller så känner jag bara för att åka bort. Känns som vi inte kom någonstans i sommar. Fast vid närmare eftertanke så har vi varit iväg 2 gånger redan i år.. Thailand och Bulgarien.

Men jag längtar verkligen att komma iväg, sippa på en paraplydrink vid poolen och gnälla lite över att det är för varmt! ;) Som det känns nu så kommer det bli en Thailands resa igen, men inget Phuket. Det kan jag klara mig utan....Vill hitta de där riktiga guldkornen där turismen är minimal.

Men just nu får man se fram emot mysiga höstkvällar framför tv:n. Tittade på första avsnittet av Idol idag. En tjej jag jobbat ihop med var med Joanna, hon gick inte vidare. Måste säga att jag tyckte hon lät mkt bättre live när vi sjöng ihop än idag på tv. Antar att nervositeten kan göra en hel del med rösten när man står där. Vet inte om jag skulle klara av det....

Sen för alla er som var lika frälsta i Gossip Girl som mig, så har ni väl inte missat att de kör nu igen efter ett oändligt långt uppehåll! Just love it! 


xox ;)


Kommentarer:
Postat av: Lotta

vilken härlig bild... sommaren kom tillbaka :(

2008-09-05 | 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback