Se flere på HITME.NO

Härliga Fredag!

2008-09-0601:13:10
Skrivet av Sandra Edlund

idag har varit en riktigt bra dag!

Satt hemma och försökte vara lite kreativ på en ny monokini modell när mobilen ringde och jag helt plötsligt stressade mig ner till stan för att ta en fika och diskutera framtida samarbete inom design av bikinis. Jättetrevligt möte och lika stressad som jag var dit var jag hem också för att hinna ta en dusch och sen ta mig ner till stan igen för att träffa mina gamla barndomsvänner.

Vi hade bokat att vi skulle ses idag då en av tjejerna som bor i Göteborg nu förtiden var hemma på en snabbvisit. Tog oss en god bit mat på Grappa och drack lite vin och sen vidare till baren där vi drack lite mer drinkar.


        
                                                           Skål!



En jättetrevlig kväll var det. Massa gamla minnen kom upp och annat skitsnack! Så himla kul att träffa sina vänner från när man var liten. Mkt dumma saker har man gjort som man kan skratta åt idag...



Men nu är det dags för mig att sova... imorgon är det nya tag! :)

Goood Natt!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback