Se flere på HITME.NO

**Eldsprutar-Sandra**

2008-09-1014:10:36
Skrivet av Sandra Edlund

För ett tag sen ringde ägaren av klubben "Nybron" mig och undrade om jag kunde spruta lite eld på en invigning han håller i för BMW:s nyöppnade lokaler. Uppskattar folk som ringer i god tid och har lite framförhållning så man kan planera. Guldkant på det! :)

Självklart sa jag JA! Ska bli jättekul och häromdagen ringde han igen för att dubbelkolla att allt var grönt och frågade om det var något jag behövde veta eller behövde överlag! (Ett plus till!)

Det är på fredag som invigningen håller hus och runt 18.00 ska jag stå på plats! Som han förklarade det hela så tror jag att det kan bli riktigt pampigt!

Bjuder på lite bilder från olika evenemang där jag varit inblandad i eldshower!









Här är ett litet filmklipp från när Ella och jag kör eldshow!


Kommentarer:
Postat av: Jenny Sellsve

Härligt!

Postat av: Lotta

å neje va typiskt.. hade ju velat se de men ska till sthlm på fredag.. lycka till ialla fall

2008-09-11 | 10:05:16
Postat av: The HansonSisters

Fan va hett, två snygga brudar som gör eld show!

ni kan ju gå hur långt som helst! wohooo!

you go girl!

2008-09-12 | 16:51:41
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mkt! Ja visst är det något extra med brudar som är lite tuffa ;)



Får hoppas det kommer fler tillfällen att se det på, Lotta! Hoppas du får trevligt i Sthlm!

2008-09-12 | 19:23:37
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback