Se flere på HITME.NO

..:: 08-09-10 ::..

2008-09-1018:11:13
Skrivet av Sandra Edlund

Igår började jag på en ny biknimodell. Gick inte alls bra så jag la mig och surade i soffan ett tag tills jag fick tillbaka mitt humör för att göra om och göra rätt! Typ! Tror jag fick till det men hann inte helt klart innan jobbet kallade!

Så idag tänkte jag att jag ska göra klart det jag påbörjade igår! Först måste jag bara ligga på rygg i min soffa. För ligger jag på mage så rullar jag antagligen av soffan! Åt precis den godaste köttfärslimpa jag någonsin lagat!
Damn... ni vet hur det är när man äter och äter fast man är så sjukt mätt!! Då har man lyckats med matlagningen :)

Inte nog med det... kunde inte motstå att köpa "Ben & Jerrys" fruktansvärt goda "Chocolate fudge brownie" glass när jag var och handlade! Vilket jag måse pressa ner i min mage också! Jag bara MÅSTE!



Låter som jag skulle behöva en springtur istället för att sätta mig bakom symaskinen! Haha...


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Men halloj där bruttis:)

Fasen vad skoj med ditt bikini märke!!! Hoppas du hinner klart innan Roger och brudarna drar?

Men det gör du säkert.

Sitter hemma just i dag och gör inte ett dugg.. i bland kan det vara skönt, svara på mai och höra av sig till flk som man borde höra av sig till mer... DU typ.

Skulle så hemst gärna vilja komma och hälsa på er i ert nya, men det är bara en fråga om timing.. när är vi hemma sammtidigt.. eller när är jag ledig när du är det, d har ju din vecka som du alltid är ledig på.

Kanske kan jag passa in det nästa gång den infaller.. vi bor ju bara en timme drygt i från varandra.

Skäms på oss.

Skule vara kul om vi kunde göra någon tjej grej.. Har tänkt att ha något skoj för bara tjejer när min gubbe åker utomlandes den 20e sept och en vecka framåt.

Kanske en söndag eller en varadg rent av.. för på helgerna känns det som om folk är ännu mer upptagna än vanligt..

Hör av dig gumman, det var ju så länge sedan.

STOR kram Sandra. Hälsa din Baby;)

Sandra

2008-09-12 | 12:49:10
Postat av: Anonym

Ingen hemsida tyvärr,men du kan gå in på www.myspace.com/elizta ;)

Hoppas du får en underbar helg.



Kramar

2008-09-12 | 14:22:43
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack Ellinore! Ska ta mig en titt där då! :) Ha en bra helg du med!

Kram



Hej Sandra gumman!

Kul att du skriver några rader hos mig! Jag håller med dig fullt ut, det är skamligt så lite vi hörs. Ännu mer skam är att det här är typ den kontakt vi har och vi säger alltid samma sak! :)

Du vet att du är välkommen hit nääär du vill! Jag är ledig jämna veckor så vet du någon dag som passar dig då så hör av dig bara!

Att ha en tjejgrej låter suuper! Typiskt nog så är det den veckan som jag jobbar! :( Men hör av dig om det händer något iaf! Vore himla kul o ses!



Massa kramar tillbaka!





2008-09-12 | 19:17:09
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback