Se flere på HITME.NO

Saturday!

2008-10-1913:42:55
Skrivet av Sandra Edlund

Hej på Er! Hur mås det en sån här vacker söndag? Bra hoppas jag! Sjäv sitter jag här hemma ensam i min soffa. Det har känts sjukt tomt när baby är borta! Väldigt tyst... ingen o babbla med! Men jag har klarat mig bra. Jag har ju mitt dressingroom som jag kan sitta i och prata med mig själv om inte annat! ;)

Jag lockade håret och sminkade mig i timmar, tills tiden var inne att hämta Jonna som ville komma över och göra mig sällskap med lite mat! Hittade ett italienskt inspirerat recept på Julia Krischels blogg. Hon har riktigt många bra tips på matlagning! Tittar alltid in där om jag behöver lite matinspiration.



Jonna hjälper till i köket. Kyckling bryns och ska rullas in i lufttorkad skinka! Sen tillsätts körbärstomater, färsk basilica och creme fraiche med vitlök. Sen in i ugnen 20 minuter! MUMMA!!!



        Jonna är så sugen att hon inte kan hålla upp ögonen ens! :)

Efter vår delicata middag kom även Lotta och joinade oss... alltid lika trevligt när Jonna och Lotta är här....



.... men jag tror nog jag ska införskaffa mig mobilförbud här hemma! Hahahaha!


Kommentarer:
Postat av: Ann

Så fick vi inte se nån bild på ditt lockiga hår, det lät ju jättefint :-(

Postat av: Sandra

Ahh.. tänkte inte på att det kunde vara intressant :( Lovar att det blir en bild till nästa gång jag lockar håret! s

2008-10-20 | 16:19:46
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Julia

haha det ser ju bra ut :)

2008-10-28 | 23:49:52
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja visst gör det ;) Supergott!!

2008-10-30 | 04:05:30
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback