Se flere på HITME.NO

En fredag i Eskilstuna!

2008-10-0520:16:31
Skrivet av Sandra Edlund

Under fredagen hade jag planerat att ha en liten "Pretty in Pink" fest men eftersom att det var så många som ville komma men inte kunde flyttar jag fram det istället till en annan gång när jag kan planera in det bättre :) Jag och planering säger jag bara!!

Men bara för det hade jag inte tänkt sitta hemma och rulla tummarna utan jag bjöd över girlsen och bjöd på lite mat! Det var Jonna, Lotta och Hanna som ville komma på besök! Det var tjejkväll till 100 %. Vin dracks och det snackades sex! Typ vad en tjejkväll brukar innehålla!



                                           Jag, Jonna och Lotta

I köket satt vi hela kvällen tills det var dags att dra sig ner mot stan. Vi hade tänkt checka in Statt där de hade premiär för klubben fuse där Darwin & Backwall skulle spela! Där inne dracks det skumpa och drinkar, det dansades och hade överlag roligt!



             Här ser vi hur Lotta öppnar monsterflaska till champagne!



Tjejer och mobiler säger jag bara! Lotta ser ut att prata med champagneglaset också! Haha



         Jonna och Lotta på dansgolvet, lillfingret är med! Hahaha...



                                       Darwin & Backwall in action



                    Tack tjejer för en trevlig kväll! Det får vi göra om!!


Kommentarer:
Postat av: Lotta

hahaha mm de va en trevlig kväll. fina kort å filmer :)

2008-10-08 | 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback