Se flere på HITME.NO

Ett bra tips om ni vill lukta gott om håret! :)

2008-10-1818:12:44
Skrivet av Sandra Edlund

Dofter är viktigt! Att lukta fräsch är underbart! Jag har precis duschat och känner mig tip-top!

Jag har fått mkt positiva kommentarer om att mitt hår luktar gott!
I förrgår trodde Jonna att det var min spray som luktade så gott när jag fönade håret. Men det var bara mitt schampo och balsam.

Jag hade använt mig av Herbal Essence:



Dyra frisör-schampon kan slänga sig i väggen! I alla fall när det kommer till att dofta ;)



Kommentarer:
Postat av: Julia

min kille tyckte oxå det lukta så gott så han dissade frisörschampot och köpte det. Tydligen är det t om slagsmål i grabbarnas omklädningsrummet om det haha.


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback