Se flere på HITME.NO

Sandra spelar gitarr... för sista gången!?

2008-10-0615:30:47
Skrivet av Sandra Edlund

De här klippen kan jag sitta och titta på hur många gånger som helst och bara garva!

Det är lördag kväll och jag har kommit hem efter en kväll med mamma på Ladys Night. Baby och jag sitter i vardagsrummet och jag plinkar lite på gitarren! Jättetrevlig och roligt har vi....



Tills.... Baby får för sig att vara lite extra rolig! Antingen är han bara avundsjuk på mitt fina gitarrspel eller så vill han helt enkelt inte höra mitt plinkande nå mer... ever! För nu har jag ingen gitarr att spela på längre...!! :(



      Haha.. skapligt ynklig jag låter! "Gjorde jäääättee ooo-oo-ooont!" Haha... 

                                      Tills jag inser att det är inspelat!

            


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Hahhah! Kollade på den nedersta videon flera gånger igår kväll! Sååå kul... Du låter så rolig när du säger ooooont! Hahah! :-) HOPPAS vi ses till helgen ;-) Puss!

Postat av: sandra

Haha.. ja visst låter jag ynklig! Där fick jag till det allt :)



Vi hörs om helgen mer sen! Puss kram!

2008-10-07 | 21:16:33
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: eMMa

hahaha jag kan se den nedersta videon hur många ggr som helst! oo-oo-oont... där kom Eskilstuna-dialekten till sin helhet! skrattar

2008-10-07 | 21:26:30
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahha.. du kan väl inte mena att jag låter gnällig!? ;)

2008-10-07 | 21:33:54
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi... ska kirra nya strings baby :)

2008-10-08 | 09:03:29

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback