Se flere på HITME.NO

Filmtips: The things we lost in the fire!

2008-10-1412:50:08
Skrivet av Sandra Edlund

Sååå.. hur gick det igår? Kunde jag somna.....?

Satte på en film jag tänkte blunda till men OJ så bra den var!! Så istället för att sova låg jag snyftandes i sängen och ville inte missa en sekund.

En film jag verkligen rekomenderar: Things we lost in the fire!



Påminner lite om filmen P.S I love you fast den här är kanske lite bättre! Inte lika dramatiskt kärleksfull utan mer dramatisk berörande. Svårt att förklara, ni bara måste se den..... om ni inte redan gjort det!


Kommentarer:
Postat av: sandra

Tja

JAg har varit och tagit bort leverfläckarna på ett ställe sthlm, inte speciellt dyrt heller Vill du har hjälp m bilderna så säg till.. jag kan koma över och köra igenom ett gäng till dig om du vill?



Kram Sandra

2008-10-14 | 13:53:19
Postat av: Sandra

Hej! Intressant med leverfläckarna, för de ställen jag tittat på verkar rätt dyra. Berätta gärna mer!

Vad snäll du är gumman som erbjuder dig hjälp! Uppskattas verkligen. Efter mitt inlägg så blev det full fart så nu är bilderna fixade, men är jättetacksam för ditt erbjudande :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback