Se flere på HITME.NO

En av alla helger...

2008-10-1814:21:59
Skrivet av Sandra Edlund

Fan tror fortfarande jag är bakis! Känns så nästan! Eller så är jag bara trött för att jag inte fått min skönhetssömn då man vaknat x timmar för tidigt av att en söt vovve står och trampar och viftar på svansen och har öronen bakåt samtidigt som hon pratar lite *mooooorr*

Det menas att det är dags att gå ut!

Har gjort mitt jobb som hundvakt och är nu är hemma! Baby åkte iväg till Norge för en "kick off" med Carlings då de ska presentera massa nytt med "Manipulate" Han beklagade sig över bilresan innan han for så jag skickade just ett uppiggande mess till honom där jag berättat hur jag just dammsugit heeela lägenheten i alla vrår och kanter! Ruskat av mattor och dammat av hyllor... att sitta i en bil i jämförelse till det är nog rena himmelriket! ;)

Ska städa lite till sen tar jag mig en dusch. Hoppas på att kunna hinna sy lite också. Till kvällen blir det nog roligare än
så...!!


Vad gör/har ni gjort denna helg??


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback