Se flere på HITME.NO

Dagen försvann....

2008-11-2702:03:51
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har jag knappt varit hemma! Haft massa saker att göra och ändå hann jag inte med allt. Får göra resterande imorgon. Ibland glömmer jag att alla inte har den omvända livsstilen som jag har. Kan man ringa banken runt 02.00-tiden?? ;)

Tog en riktig långpromenad med mamma och hundarna idag! Att gå i kramsnö o leka med hundarna i skogen är verkligen något jag uppskattar. Fast att jag höll på o frysa fingrar o tår av mig så gillar jag det! Man blir alltid varm igen någongång! :)

Mot kvällen så tyckte Baby att vi skulle gå ut och äta lite Kina och gå på bio. En standard här i Eskilstuna, MÅSTE äta på "Ming Palace" innan bion. På något sätt hänger det ihop! :) Men jag ändrade faktiskt den lilla rutinen till att äta på !Thai Classic! istället. Föredrar thaimat istället för kinamat!

Fick stressa för att hinna till bion men det var ingen fara, kan meddela om att det inte är många som går på bio i Eskilstuna en onsdag! Vi var typ själva i hela biosalongen.

Med godis popcorn och dricka "låg" vi sittandes i biosalongen!

Jag, mitt klantarsle, råkar tappa hela popcornbunken. Så hälften av alla popcorn tappas....... rakt ner i min öppna handväska! Så det var bara att ta upp den i knät o käka rakt ur! Haha...

Baby vet inte om det, men det var ett knep för att få vara med på ett hörn. Här gäller det att man är snabb om man delar en bunke! Annars får man inget ;) Lika bra att hälla över hälften tänkte jag! :P



                         .......Bond var det på duken......

Under vår vistelse i biosalongen messade Ella om att hon var i stan. Som DJ på Lotus Lounge jobbade hon ikväll så innan jag begav mig hem sprang jag in o sa Hej!

Men nu är jag faktiskt riktigt trött! Ska bli skönt att krypa ner... PUSS


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Vi får göra fler promenader visst är det härligt! och va fina hus vi såg "blink blink". Snart är det julfest och mitt hår behöver fixas kan du få in det i din kalender. KRAM Mamma

2008-11-27 | 05:42:21
Postat av: sandra

Ja jättefina hus var det... haha! När är julfesten? Ska se vad jag kan göra i min kalender! ;) KRAM

Postat av: MAMSEN

SVAR: 6/12

2008-11-28 | 05:07:36

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback