Se flere på HITME.NO

Mörk höst

2008-11-1213:02:29
Skrivet av Sandra Edlund

Fan vad tråkig man är på hösten!

Eller så är det hösten som är tråkig, fast jag skulle nog säga mysig. Nej, tråkig...

Det blir mörkare och mörkare och vädret är ingen höjdare just nu. Inte så att man går utanför dörren frivilligt! Det värsta med det är att jag är ledig och blir lätt hemma då = rastlös!

Igår bestämde vi oss för att gå ut och äta, hade nämligen massa roliga saker att fira. Men det tog inte lång tid innan vi gick en promenad och handlade vietnamesisk mat istället och dukade upp i vardagsrummet med ett Gossip program!

Hade det varit sommar hade det aldrig hänt!

Men nu ska jag ut o röra på påkarna! Bla så har min mobil äntligen kommit!!! Yeeeees!

Puss o Hej!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback