Se flere på HITME.NO

Fredag, sol, hundvakt, poker magazin!

2008-05-2315:03:25
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken härlig dag!

Det är fredag, solen skiner, säkert inte lika starkt som på Costa Rica, men jag försöker se det från den ljusa sidan :)
Jag vaknade, packade och min väska för att flytta! Ja... inte så långt, snarare hem till mamma för att rå om deras hem när de är på semester och ta hand om 3 av deras käraste ädelstenar! Deras hundar alltså :)

Tog min laptop, packning och min söta lilla bil och åkte hit! Hundarna blev så glada när jag kom och vi gick ner til hundgården för att leka av oss lite! :) Söta små liv det där!

Satte på mig bikinin och sitter just nu ute på soldäck för att njuta av solen. Hittade så komiskt Poker Magazin här hemma, som de prenumererar på och ser mig själv i tidningen! Livet är fullt av överaskningar!



Intressant läsning då bla Patrik Antonious har skrivit en artikel om hans vistelse i Monte Carlo. Att höra hans ord om hur han upplevde allt och pratar om hans händer, då jag satt vid samma bord som honom när han åkte ut.



Det är sjukt vad dessa stora pokerspelare tjänar pengar! Min vinst på 500 euro häromdagen i en turnering känns helt plötsligt inte så mkt när man läser dessa artiklar! *hahahaha*

Nej nu ska jag fortsätta njuta av solen och så blir det nog grillning ikväll om detta fina vädret håller i sig!

Imorgon är det tidigt iväg med tåg till Göteborg, Ullevi! Speedway Grand Prix!! :)


See you!!


Kommentarer:
Postat av: Robban

mmm, grillning o massa mys ikväll... :) o bubbelbad :)

2008-05-23 | 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback