Se flere på HITME.NO

Shopping shopping shopping!

2008-05-3019:46:37
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det varit ännu en shoppingdag!

Baby och jag tog min lilla pärla och sjöng högt för alla med cabben nere hela vägen till Västerås!! Hahah.. det var roligt!

Gillar att dra på högsta volym när typ "Cara Mia" går på radion och så svänger jag med huvudet för fullt och sjunger!
Måste se fruktansvärt roligt ut med Robbans tatuerade kropp och så skrålar det slagerhits ur bilen!
Att han fortfarande älskar mig är ett under ;) tsssss *puss puss*

En helt underbart skön dag att åka cab i, ibland älskar jag min bil lite extra!!

Vi tog oss en lunch buffé och så strosade vi runt lite. Bla tittade jag på en ny "hoj" Inget fel på min PC men funderar på om det ska bli en Mac istället... We'll see we'll see....

Sen shoppades det kläder och skor! Blev ett par kilklackade skor! Har inte tänkt tanken på att ha det innan jag fick prova ett par av Jonna! Fruktansvärt sköna att gå i, bra komplement för oss alla som hatar lågskor men inte orkar gå runt i stillettklackar hela tiden! Bra köp!



Sen blev det en söt liten blommig kjol, ett par skitsnygga, stiliga shorts, en "häng t-shirt" med stort motiv! Med lite färg på också!! Sommar sommar soooommar!!! Lalalaaa lala lalaaaaa...






Sen sist men inte minst så blev det ett par pilotbrillor som är alldeles för stora om du frågar Baby! Men enligt mig de är perfekta och så sitter de på plats! Mina tidigare hade en tendens att halka ner hela tiden... fruuuuktansvärt irriterande!

Om ni undrar varför ni bara fick se några av plaggen så är det för att det var helt omöjligt att försöka fota något när jag har 3 spralliga hundar här hemma som undrar vad jag håller på med!! Haha...

Eller så är de bara kamerakåta :P




Hahaha.. I give up!



Kommentarer:
Postat av: Sandra (E-tuna)

Gillade t-tröjan grymt mycket, fröken har bra smak! Vart köpte du den??


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback