Se flere på HITME.NO

Home alone!

2008-05-0122:51:00
Skrivet av Sandra Edlund

Gårdagen blev jättetrevlig!

image796

                                                   Tessan hennes syster Madde

Efter vår after work på Grappa så begav jag mig hem till Magnus och Ann som värmt på grillen så vi kunde grilla och dricka gott :)
Tog en tur ner för att se på brasan i det tråkiga regnvädret och snacka om att det var mkt fulla snorungar ute! Shit... verkligen fjortisarnas julafton! Hahaha... Tog en bild på majbrasan men det var inte så mkt att hänga i julgran!

image795

                                                               Inte mkt till brasa...

Så vi gick tillbaka och fortsatte trevligheterna där hemma. Bla spelades det Wiii! Haha.. Riktigt roligt!


l kväll så är jag ensam hemma... Baby är på jobbet! Så här sitter jag med min laptop i knät istället för honom! :)
Var precis och köpte mig maaassa lösgodis och lite kinamat! Mums mys :)

Det blir lite gottimys med poker ikväll! :) Redan spelat en turnering då jag kom 2:a! Vann 300 euro men ändå surt för jag var överlägen chipleader och blev utslagen för att han hade en högre kicker!! *Grrr*
Men bättre det än att komma sist! :)

image794

Men snart ska jag också in till jobbet och avvara några timmar!

Sen imorgon kommer SwedishPoker till stan och jag ska deala och uppträda under kvällen!!
Så har du inget för dig och är sugen på lite pokerspel imorgon så kom gärna och göra oss sällskap!! :)
Lotus lounge is the place!! :)

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer:
Postat av: Eva

Hey! Har du kollat in min blog`? Sett inlägget om dig?! Kramis


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback