Se flere på HITME.NO

Härliga dagar i solen!

2008-05-2920:12:55
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit full rulle här ute i "Kaffestugan" som huset kalls, det var en kaffestuga här innan mamma och hennes gubbe bestämde sig för att bygga på denna tomt och därav namnet.

Lite roligt när de ringde o skulle komma med blombudet

- Har blommor att leverera till Sandra Edlund i "kaffestugan". Hur länge har ni öppet!?

Svårt att hålla oss för skratt båda två när jag berättade att det inte var någon kaffestuga utan ett helt vanligt hus!

Nåja... nog om det!

Igår var hela familjen Peterzons här på grillfest! Inklusive den minsta av de! Han är ju allt för gullig nu när han börjat snacka en massa också! Men hundarna var han rädd för! Eller "ohooj" som han kallar de :)


  
                                  En glad bild på lillpojken

Det grillades korv och hamburgare och åts jordgubbar och glass till efterätt! Det var riktigt trevligt! Sen när de andra åkte hem så tog vi en långpromenad med hundarna, jag och Baby! Jätteskönt!

När vi kom hem tappade vi upp bubbelbadkaret och bubblade rosenbad! Jag köpte en liten "hjärte-ros-bomb" till Baby när jag var i Sthlm! Så vi hade en myskväll med tända ljus och avkoppling!

Idag så blev det ännu en långpromenad, sen var det möte på jobbet och efter det tog vi svängen förbi Slagsta glass och tog en "hallonsnäcka" och sen har jag grillat för mig själv när Baby åkte för göra lite nytta!

Lite ensamt att grilla till mig själv, men jag har ju hundarna som sällskap! Hihihi... se själva!



Skulle jag inte iväg o åka så skulle jag nog tagit mitt ett glas rött också... men det får bli någon annan gång :)

Hoppas ni njuter av det härliga vädret precis lika mkt som jag!!


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Äntligen har ni badat bubbel ;-) Tur att han inte hörde när jag höll på att försäga mig på middagen på Grappa :-)



Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback