Se flere på HITME.NO

En helg i Maj!

2008-05-0423:47:42
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter på jobbet och är däven... Det har varit en tuff helg och tuff söndag!

Fredagkväll tillbringades på Lotus Lounge med Swedish Poker! Meningen var att jag skulle deala som de andra tjejerna men det var så lite folk att en av oss inte behövdes så jag fick istället ta plats vid bordet! :) Hängde mig kvar till finalbordet och åkte ut på QQ mot KJ då han fick in flushen på rivern... Har jag hört den förut!!!
Samma hand jag åkte ut med i EPT/Monte Carlo. Dock mot AK (s) och han fick in A på rivern...!

Kul hade jag iaf och sen var det modelljakts tävling då en söt Eskilstuna tös gick vidare till finalen som håller till på en kryssning! :)

Bikinivisning därefter och så sjöng Eskilstuna tösen Dominique en låt för oss! Hennes och Natashas "Get a life"

image797

                      En bild från scen! Jag Dominique Anna och så Jocke till höger!

Efter kvällen tog jag med mig en kebab och gick hemåt! Kladdade ner hela datorn med såser då jag vann in lite pengar på pokern online! Blev taggad efter turneringen.. hehe..

Somnade sen sött bredvid sötisen och vaknade då det var dags att fara till IKEA för en storhandling!!! Släp med och for mot Kungens Kurva!! (Västerås hade tyvärr inte grejerna vi skulle ha så det fick bli KK istället)

Inte det minsta varuhuset precis! Det tog oss ca 5 timmar i varuhuset innan vi hade bestämt oss för vad vi skulle ha med oss och få produkterna! Självklart var de ju slut på platsen de skulle vara så vi fick vänta tills ALLA lämnat varuhuset så de kunde ta fram truckarna och köra ner flera produkter! SUCK!!
Men vi hade kul... haha.. trötta som vi var och sjukt mkt grejer med oss, så kunde vi bara skratta åt allt!!

Klockan blev strax efter 21.00 när vi äntligen slog oss till ro hemma! Öppnade en flaska rött (som sen baby fick dricka upp alldeles själv då han fick korksmulor i hela flaskan, tror fortfarande att det var ett knep för att bli ensam på den ;)) Stekte kött och gjorde broccoligratäng. Därefter åt vi ost med kex och vindruvor och drack vin hela kvällen. Baby lyckades tom övertala mig att se "The Eye" Alla som känner mig vet hur jävla rädd jag är för skräckfilmer. Vet inte varför men jag kan bara inte se de utan att drömma mardrömmar månader efteråt!! Trist men sant.... :/

Vilket fall så tittade vi (jag gömde mig mest under kudden) på den och så självklart vågade jag ju inte sova i natt!

Så några få timmars sömn har det blivit i natt och sen full fart med att sätta ihop/upp möbler och fixat och trixat med tvättmaskin hemma! Så jag har varit helt slut idag...! Var tvungen att vila en liten stund innan jobbet och åmar mig över att jag har mensvärk! :( Inge roligt...

But now it's time to get back to work!!


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Hörru!! Nu är du väldigt dålig på att uppdatera här tycker jag! :) puss puss

Postat av: Sandra

Heheh... jag vet! Förlåt! Är ju så fint väder att man inte vill sitta inne och glo i burken!

Men jag ska skärpa mig... :)

Puss

2008-05-08 | 21:50:13
Postat av: Christian

Hej Sandra

Grattis på födelssedagen och den otroligt framgångsrika EPT-turnerings starten, kul att du har valt att satsa på poker .
Du är 25år , och har ett otroligt spännande liv, träffar många framgångsrika människor innom olika brancher.
Du måste ha en enorm livsglädje för att ha kunnat uppleva så mycket på kort tid, du är en insperations källa.
Hoppas att alla dina drömmar går i uppfyllelse, och att du får ett lyckigt liv,

2008-05-09 | 13:20:39
URL: http://www.t6poker.com
Postat av: Sandra

Nämen vad är det jag läser!?
Någon som kan glädjas med mig! Gud vad kul! :)

Tack för gratulationen! Var ju nästan roligare än vad jag trodde att fylla 25 ;)

Min medverkan i EPT är bland det roligaste jag gjort i mitt liv och tycker att det är synd att så många varit kritiska till det, samtidigt som jag kan förstå varför. Men du har helt rätt jag träffar spännande människor och lär mig av mina erfarenheter! Jag hoppas det blir mer spännande äventyr :)

Tack för din kommentar, den värmde!

2008-05-09 | 14:02:41
Postat av: eMMa

Kom igen nu, den där bortförklaringen var DÅLIG!! haha Du är väl inte ute i det vackre vädret på nätterna heller? Då vet jag ju att du kan blogga annars... Jag är besviken... väldigt besviken Sandra! haha Puss

2008-05-09 | 21:06:10
URL: http://emmaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback