Se flere på HITME.NO

Back to the future!

2008-05-1413:57:44
Skrivet av Sandra Edlund

image2707

Hade jag precis blivit myndig att handla på systemet! Skååååål! Firade min 20 års dag nere på Rolling Rock då DjAnneli spelade denna dag. Fotograf Roger Sundberg kom bla för att fira och lyssna på Anneli!
Bodde med min dåvarande sambo Magnus mitt i centrum. Blivit heltidsanställd på Eskilstuna Kuriren, jobbade på dagtid och började min karriär som modell.

En nybliven 20-åring:

image808

                                                   (har jag alltid sett likadan ut!?)

image2708

Separerade jag och Magnus! Lång och jobbig separation, efter 3 år som sambo var det dags att bygga upp ett nytt hem. Kämpade på bra det året. Träffade sen Albin från Stockholm och det var starten på ett himla pendlande. Utvecklade mitt modellande och var iväg på fotoresa till Nice, gotland och på diverse events! Bla inom STCC!
Samma år reste jag iväg med 4 andra modeller till Thailand/Koh Samui för en fotoresa!
Hade gått upp i vikt en del och kan än idag knappt titta på bilderna. Usch! Fåtal bilder jag är nöjd med mig själv därifrån....

 En bild jag gillar:

image807

image2709

Hade jag lämnat Stockholmskärleken och var tillbaka på hemmaplan!
Ny kärlek blossade på jobbet!! (Av alla ställen.. haha...) Den till utåt sett hårdaste av de hårda, visade sig vara den mysigaste mjukvaran och min blivande sambo! Lång tids dating! Utvecklades sakta men säkert!
Var iväg till England för första gången i mitt liv. Ett jobb jag tackar och bockar för tillsammans med Buddah från företaget "Peltor"
Reste även en hel del inom Sverige med bla turnén "PussycatDolls Undercover" Utvecklades mkt inom showbiz detta år! Testade eldshow för första gången! 
En hektisk sommar där kroppen gick på sparlåga, trots 3 medelhavs semestrar och 9 veckor semester från mitt ordinarie jobb....

image809

                                                                         Hutt hutt!

image2710

Exakt idag så var det alla hjärtansdag! Baby överraskade mig med en supertrevlig middag på en herrgård! Supergulligt!!
Jag hade tillbringat dagen hos tandläkaren och var bedövad i halva ansiktet kändes det som!

image810

image2711

Hade jag hembesök av Anders från Svensk Motorsport. Intervjuades inför Speedway GP som är den 24 Maj!
Sen besökte jag och Baby shoppingcentrumet "Tuna Park" för en shopping och lite mat! Tittade på Gossip Girl och somnade långt efter midnatt!

image2712

Är det torsdag och än så länge finns inga planer på vad som händer.... Ledig helt enkelt!

image2713

Har jag ingen aning om vart jag står! Just nu så kan vad som helst hända..... Den som lever får se!!! ;)


Kommentarer:
Postat av: Jonna

Ni är så fina ihop!



Ser fram emot imorgon! Puss o kram!

Postat av: Sandra

Tack!!



Jag med, det är då jag super ner dig och får dig berätta alla hemlisar! hehehe...



tomorrow tomorrow i love you tomorrow!



mohahaha...

2008-05-15 | 21:45:57
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback