Se flere på HITME.NO

Tips på ny bil?

2008-06-2315:16:08
Skrivet av Sandra Edlund

Går i banorna på att sälja min käreste! Min bil alltså... Bobban går liksom inte att sätta ut på annons :P



Inte missnöjd med bilen på något vis och vill inte ha en större bil heller som man kan tycka, men jag vill ha något nyare! Har haft den i några år nu och ibland så behöver man lite förnyelse :)

Men samtidigt, fan.. ska man ha bil i dagens samhälle överhuvudtaget!? Bensinen är svindyr, bor 10 minuter gångavstånd från stan. Vi åker sällan båda bilarna!

Men det är klart att man vill ha en liten söt bil att åka runt i!?? Åhhh... *blir galen* beslut ångest!!

Håller iaf på och fixar så min bil är tip top om jag får för mig att sälja den. Bromsbelägg och bromsskivor var ett steg i rätt riktning. Nya däck har jag köpt också. Nu håller jag på o kollar kamremsbyte och service!


Sen vill man väl inte sälja den när den är som finast!!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback