Se flere på HITME.NO

Fotografering på sommaräng!

2008-06-2603:34:52
Skrivet av Sandra Edlund

Nu sitter jag hemma i Eskilstuna igen! Så nyfiken på materialet att jag var tvungen att kika lite innan jag går till sömns!
Är riktigt nöjd med resultatet, bättre än jag trodde! :) Kanske underskattar mig i onödan.. ;)

Tänkte att jag skulle dela med mig av en live bild från sommarängen som vi fotade på! Det var inte lätt att stå på stilett klackar i ojämn torkad lera och hålla balansen!

Då kan det se ut såhär:



Haha... ja just det! ;)

Resterande bilder är mkt vackrare, kan jag lova!

Så vackra att jag tom tror att mamma blir nöjd ;)


Natti natt på Er!!



Kommentarer:
Postat av: eMMa

För det första måste jag bara säga: Love the shoes!!! >Och jag vill verkligen se dom där bilderna, dom måste blivit så somriga och fina!! :) På lördag ses vi!! Vi måste prata om presenten oxå... jag ringer dig bönan ;) Puss & kram!

Postat av: Anonym

OK jag fattar polotröja och regäla byor alltså...

2008-06-26 | 20:34:19
Postat av: Sandra

Ja på lördag är det P A R T Y !! Hihi! Skorna är sjukt snygga, dock inte lika sköna. Men man kan väl inte få allt ;)



Bara att höra av dig gumman! Robban jobbar kväll imorgon, från kl 18 sen är jag själv! Hörs av! Puss o kram

2008-06-26 | 23:15:43
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jätte fin bild, och skorna :) Dom var jättte snygga:D

2008-06-30 | 19:24:23
Postat av: Sanna

Jätte fin klänning du har :) Vart har du hittat den ? Jag har letat efter något liknande hur länge som helst, men inte hittar jag något, varken i stan eller på tuna park, :(

2008-07-08 | 09:53:55
Postat av: Sandra

Hej Sanna!



Jag har köpt klänningen i Thailand! :( Så det är en bit bort att åka för att köpa den... det positiva är att den säkert inte kostade mer än 20 kr! Tycker om den massor, riktig sommarklänning!



Hoppas du hittar något liknande, annars hojtar jag till när jag ska till Thailand nästa gång :)



Ha det!

2008-07-09 | 01:32:44
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback