Se flere på HITME.NO

Back!!

2008-06-1413:55:34
Skrivet av Sandra Edlund

Nu har det varit tomt här ett tag men nu är jag tillbaka! Tillbaka i Svea Rike igen!

Höll på med massa hemlisar som jag inte kunde skriva om för att förstöra överraskningen inför Babys 30 årsdag!

Klart jag var tvungen att hitta på någon ordentlig överraskning nu när Baby skulle bli gubbe! Vad finns det då som han älskar mest av allt, förutom mig då ;) Jo att resa! 

Vet inte hur många gånger han tjatat om att vi skulle åka iväg när han fyllde men jag bara skakat på huvudet! Det han inte visste var att jag fixade och trixade så att vi skulle åka dagen innan han fyllde!

Alla visste om det utom han och stackarn blev hemlurad till hans föräldrar för att hjälpa hans pappa med lite hårt arbete, som fejkade att han hade ont i ryggen så att jag samtidigt kunde fokusera mig på att packa åt oss båda!!
Puuuh, det är inte det enklaste att tänka dubbelt!!!

Bakis var han efter vår företagsfest men snäll som han är hjälpte han sin stackars far ;)

Sen hämtade jag honom och vi skulle in till stan för att titta på fulla studenter! Trodde han!! Han trodde även att våra familjer skulle komma på lördagen och vi skulle bjuda på mat och drickbart! Så lurad, så lurad!

Med bilen full av packning, videokamera och ett stort Grattiskort med biljetter och pass åkte jag ut mot motorvägen! När jag glömde svänga av på avfarten började han ana oråd!

Allt finns dokumenterat och vi har haft en underbar vecka i Bulgarien! En toppenresa verkligen!!




                                     Det är du värd Älskling!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback