Se flere på HITME.NO

What happened next...?

2008-02-2214:13:21
Skrivet av Sandra Edlund

Haha!!

Nu tror ni säkert att jag inte kom iväg och träna och så skriver jag inte för att jag inte vill erkänna det!!
FEL FEL FEL...

Jag tog på mig mina heta träningkläder och gick ner för att ta mig ett pass Ki Balans. Okey det var ingen hårdträning men jag märkte att det var lagom för mig dena dagen. Minsta lilla rörelse som liknade en armhävning... OOOUCH! Hehe... träningsvärk!

Men annars var det mysigt, det var ljustända och harmonisk musik, mjuka rörelser och balansövningar :)

Till kvällen blev jag utbjuden på date, var på Papas Tapas och åt lite god Spansk mat! Mums ;)

image703

Tiden går fort och det är redan fredag!! Tänkte ta mig ett träningspass med dans, ska bli intressant! Sen blir det lite Grappa med after work och bowling på det! Haha... det var inte igår man bowlade :P

Later!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback