Se flere på HITME.NO

Sikken gårdag!

2008-02-1515:18:53
Skrivet av Sandra Edlund

Den kunde ju börjat bättre måste jag säga...
Vaknar av att jag sovit alldeles för länge, .....bra mening va!!??

I vilket fall, att sova för länge gör bara att man blir tröttare också + att jag får en huvuvärk.. *suck*
Pallrar mig upp och inser att jag har massor som ska göras på alldeles för liten tid! Vad prioriterar man då!??

Tandläkartid får absolut inte missas, prio 1, rosor ska handlas, slå in litet paket jag köpt till Baby, sen har jag fått order om att vara finklädd efter att jag varit hos tandläkaren!
På lite tid hinner man inte riktigt göra sig så fin som velat, men jag hann med allt iaf!

Stressar iaf iväg till tandläkaren, tar upp mobilen i hissen, tappar den och den lyckas fastna mellan hissdörren och hissen... medans jag åker!! Vilket gör att mobilen går sönder och hissen stannar. Inte riktigt läge nu...

Drar bort mobilen som fastnat och får igång hissen igen. Kommer in till tandläkaren och är hyperspänd! Inte igår jag borrade hos tandläkaren men det var riktigt otrevligt senast!

Bedövningen är en självklarhet i det här fallet! Får 2 sprutor och väntar på att den ska värka... börjar garva åt mig själv i stolen, det där gick ju bra... och jag börjar tappa känseln och kontrollen över mina läppar... Kör vidare!

Tandläkaren kommer in och är väldigt lugn och sansad och börjar borra!
Det spritter tandfliser i hela ansiktet, jag gapar så stort att jag tror käken ska gå ur led, saliv bunkras upp i gommen och borren får mitt huvud att vibrera något fruktansvärkt!
Jag blundar och tänker... hur faaaan kan man få betala svindyra pengar för att bli misshandlad på detta sätt!
Går därifrån nästan 2500 kr fattigare... men riktigt stolt över mig själv, gick ju bra det där....!

Inhandlar söta rosor till Baby och slår in paketet han ska få...

Han ringer och är stressad, fick jobba över och det strulade. Men nu är det bara vår tid!

Blir hämtad och vi åker... har ingen aning om vart vi ska, han svänger ut på motorvägen och jag måste på påminna honom om att jag jobbar ikväll! Han ler och kör vidare...
Tar sedan fram en liten vägbeskrivning där jag ska agera kartläsare, men för att inte veta vart vi ska så har han klippt ut namnet på stället!! Haha..

Visar sig att kartan går till en jättemysig Herrgård där bord är bokat och rosor står på bordet. Himla himla fint! :)

image696

image697

image698

Där blir vi serverade 3 rätters och allt är jättemysigt.... förutom att jag känner mig som ett mongo när jag försöker le sådär fint åt honom. Bedövningen håller i sig.... Men jag vet att han tycker om mig för det! ;)

Trist nog var vi tvungna att åka hemåt så jag hann till jobbet, kommer dit och har glömt mitt passerkort. Ringer men ingen svarar för att de sitter i ett möte jag skulle varit med på! Så där står man...'suck'
 
Well well, tilslut kom jag in och kunde utföra mitt arbete. Pelle på jobbet bjöd på godis, dagen till ära och resten av dagen flöt på bra!

Det var min alla hjärtansdag! På gott och ont!

Hoppas ni alla fick en mysig dag och massa kärlek!! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback