Se flere på HITME.NO

En dag som denna...

2008-02-0421:57:53
Skrivet av Sandra Edlund

... vaknade jag då klockan var 07.30 (det tar sig lite mer dag för dag) och orkade inte ligga och vrida mig längre. Utan gick upp och åt frukost tillsammans med Baby som började jobba klockan 09.00. Har aldrig hänt i vår livs historia.. lite annorlunda, lite roligare.

Extra roligt när han fick pallra sig till jobbet och jag låg kvar i soffan och slog på tv:n. Måste säga att det känns väldigt konstigt att komma hem efter en semester och sen vara ledig 1 vecka till... men jag klagar inte!

Det blev några timmar som soffliggare innan det var dags att utföra lite ärenden, tog en lunch nere på stan innan jag hämtade lite flyers inför giggena vi har här i Eskilstuna på onsdag och fredag. Stannade förbi hos min brors tjej, Caroline som jobbar på Carlings och gav henne en rejäl bunt så hon kan pracka på sina kunder.. hehe..

Sen var det dags för det stora förskräckliga... tandläkarbesöket!
Jag vill inte ens minnas hur länge sen det var jag var på en undersökning, nästan olagligt länge sen. But today was the day....!!
Ni kanske kan ana en viss tandläkarskräck, uppstod efter att jag fick rotfylla min tand utan bedövning (bedövningen tog inte för att tanden var för inflammerad!)
Men denna nya (för mig) tandläkaren var lugn och trevlig. Bara 2 hål att fixa till nästa vecka! Hallelulija!!! På alla hjärtans dag t.o.m!

Sen därefter blev det ett inköp av träningskort, nu är det dags!!! Mormor sa ju faktiskt att jag såg fet ut när jag träffade henne i lördags! Haha.... 
Nä men jag brukar alltid köpa ett träningkort varje år, kostar knappt något eftersom vi har bra avtal med jobbet. Fast egentligen kanske man borde köpa ett svindyrt träningskort så man verkligen känner att man måste träna nu när man betalat så mkt. Jag kanske har helt fel taktik där... måste fundera på det! :P

Sen var det dags att ta tag i nästa problem, min lilla bil.... Den vill sig inte riktigt längre, när jag startade den efter att vi kom hem betedde den sig konstigt och motorlampan började lysa och får upp felmeddelanden :(
Fick lite hjälp med att titta på den, ibland känner man sig lite hjälplös som liten tös!
Ska ta och åka in med bilen så snart jag har tid så får vi se vart det slutar, brukar aldrig vara billigt med reperationer. Det mest tråkiga att lägga pengar på!!

Får hoppas morgondagens planer blir som det är tänkt, fotojobb i sthlm för en bra peng. Vore perfekt just nu :O)

Sen var det dags för en fika med tösen Malin, inte setts på ett tag. Men alltid lika skönt att träffas och bara prata massa skit! Satte oss på Waynes och pratade sönder våra öron tills de stängde och slängde ut oss...
Då gick vi hem till Malin, som bor rakt över gatan från mig så fick jag min lilla julklapp hon hade till mig. Sa ju att det var ett tag sen vi sågs ;)

image676

Jättegulligt :)

Men sen blev jag utslängd därifrån också, hon behövde sin skönhetssömn. Pendlande till sthlm är mindre roligt vad jag förstått! : /

Så nu sitter jag här hemma i min soffa igen, Baby är i sthlm på något viktigt möte angående deras klädmärke. Går väldigt bra nu... han sken som en sol innan han åkte då han fått väldigt goda nyheter. Är nyfiken på att höra mer när han kommer tillbaka!

Men tills dess tänkte jag ta och fortsätta på min andra tavla som jag påbörjat! Hehe... får se vad ni gillar denna!!

Hoppas ni haft en bra dag!

*puss o kram*
 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback