Se flere på HITME.NO

Det är knappt så man tror det...

2008-02-1820:02:55
Skrivet av Sandra Edlund

.... men det är sant!

Jag har tränat för första gången i år!! Låter ju värre än det kanske är, men ändå!

Nu var det äntligen gjort.. FINALLY!! Hehe... märks det att jag är stolt eller :P

Kan ju berätta lite inside info om att det kändes att det var första gången på länge också, puuh! Att BÖRJA träna igen är alltid det jobbigaste. Såegentligenförstårjagintevarförjagenvisasmedattslutaigennärjagvälbörjatfördåmåste jagju börjaigennågongångochdåblirdetjusåhärvarjegång....

... ehhh.. var det någon som hängde med vad jag just skrev...? Verkar som träningen fick mig lite speedad! :)



Har iaf tagit mig en lång välförtjänt dusch, smörjt in mig och sitter i soffan i myskläder. Fick order om att inte gå ut i köket. Där står nämligen Baby och lagat något överraskande. Jag hade ju nämligen namnsdag i helgen, som ingen grattade mig för!! Dåligt!!

Men han jobbar på att bli förlåten ;)

Får berätta mer sen...




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback