Se flere på HITME.NO

Dan före dan....

2008-12-2401:02:11
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har varit en toppendag!!!

En sväng nere till kaoset begav jag mig till när jag vaknade men som tur var, var jag inte en av de som stress-shoppade de sista julklapparna.
Utan jag skulle bland annat hämta ut ett paket jag fått skickat till mig från fotograf Roger Sundberg. Blev jätteglad när jag öppnade det och såg att det var kalendrar från Ibiza resan där mina designade bikinisar är med! :)



En kalender för energi drycken "Cult" och den andra för Helene Rasks egna bruk! Båda modellerna är från modellagenturen "Rask Models" och passar riktigt bra i min designade monokini. 

Har fått massa god kritik om just denna monokini från många olika håll och det känns jättekul! T.o.m så att folk frågat efter den under inlägg på Eileens blogg. Så pass att hon sen gjorde ett inlägg om mig och mina kreaktioner. Supersnällt! Därav mkt nya besökare... Mkt välkomna allihopa! Hoppas ni hänger med mig framöver!

Har idag haft samtal angående framtida planer med www.ckrets.se och även där mkt positiv efter vårt samtal. Snarast efter nyår hoppas jag kunna dela med mig av det!

Inte nog med det utan sen så fick jag även veta att Julia, som beställde den häftiga överdelen häromdagen, idag fick den och den passade perfekt och hon blev jättenöjd! Det glädjer mig! Kan inte tänka mig hur hon inte skulle kunna vara snygg i något men ni tjejer vet hur vi kan vara ibland ;)

_______________________________

Det har inte bara varit massa roliga överraskningar idag utan jag har även varit ute hos mamma och haft en jättetrevlig uppesittarkväll! Tomten var där och delade ut klappar till alla små barnen, preciiiiis när Baby gick ut för att köpa tidningen! Vilken miss Baby! Tomten var jätte duktig och snäll ;)

Här hemma är det fullt förberett för att fira julafton imorgon! Ska gå och mysa med min sötaste nu och drömma sött tills imorgon! GOD NATT till Er!


Kommentarer:
Postat av: Karin

God jul Sandra! Hoppas ni får en kanon dag!! Kram Karin

2008-12-24 | 10:44:16
Postat av: mamsen

TACK FÖR I GÅR. MYCKET TREVLIGT. VI ÅTERKOMMER GÄRNA NÄSTA ÅR. KRAM MAMSEN O LASSE.

2008-12-25 | 18:26:18
Postat av: sandra

God Jul och God fortsättning!! Julafton var den bästa på länge!! Så glad! :)



Måste göras om nästa år!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback