Se flere på HITME.NO

Rock-lucia bilder

2008-12-1803:01:08
Skrivet av Sandra Edlund

Då ska vi se om vi äntligen kan få se lite mer bilder från lördagskvällen i Uppsala under Lucia!

En toppenkväll som självklart måste sättas i bild! Tyvärr inga bilder på när vi så sött lussade in i ett luciatåg, det hade varit kul eftersom det inte händer så ofta nu förtiden!

Men här kommer bilder before the show:



                                            ....the rockbitches.....



                                         .....och film/foto crew.....



                                .....scen och dansgolv innan insläpp.....



             .......Ella tar det viktigaste först, VIN..! sen kläder... !! hahaha.......



                        .....jag och Ella värmer upp inför showen.....

Bilder från showen:













Bilder efter showen:



                                           .....2 söta rock-lucior.....



                                            .....(mys)drinkbordet.....



                          ......3 fnittriga tjejer som borde sova......



                                               ........God Natt.........



Kommentarer:
Postat av: Julia

jag älskar ju bikinis så gillar det mesta, gärna klara färger och mönster haha :) jag kommer in på msn ikväll igen :)

Postat av: Ella

Ja vet, hur fan kan man bli sjuk 2 gånger på två månader? eller snarae två gånger på 5 veckor?? Gud strafar mig.. Eller nåt. Kul me lite bilder! Jäkla synd att INGEN fick med lucia dräkterna!?

2008-12-18 | 13:57:11
URL: http://ellasweb.blogg.se/
Postat av: Robban

cool coola bilder :-) min lilla rockflicka ;-)! Love ya! kisses

2008-12-18 | 14:45:01
Postat av: sandra

Julia: Jag ska sätta mig med din överdel nu... Sen finns jag ute innan klockan 20.30. Hoppas vi hinner snacka lite då! kram



Ella: Extremt oflyt måste jag säga! Hoppas du inte blir sängliggandes under julen iaf! La upp bilderna på SBT bloggen också. krya på dig



Robban: Tack sötast! Jag gör mitt bästa för att försöka leva upp till din image ;) Haha... Puss!

2008-12-18 | 14:53:12
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback