Se flere på HITME.NO

Och här kommer det rätta svaret....

2008-12-1312:45:53
Skrivet av Sandra Edlund

... Alternativ nr 1 var Babys val!



Lite chockad över hans val men inte det minsta besviken när det slank ner i magen. Otroligt gott!!
Jag trodde nog att han skulle välja hamburgaren som var det mest manliga alternativet, eller oxfilen.  Hade jag satt de i olika katogorier så hade det nog sett ut såhär:

Alternativ 1 = det kvinnliga alternativet
Alternativ 2 = det manliga alternativet
Alternativ 3 = överklass alternativet

Menas det att min pojkvän drar åt det kvinnliga hållet...? ;)

Efter den goda maten så var det Idol och man kan väl inte säga annat än att Kevin är en värdig vinnare. Men jag måste ju erkänna att innerst inne någonstans höll jag på Alice också. Hon kommer nämligen från den lilla byn Hedesunda! Där pappa och Kikki bor. Vad kan det vara för invånarantal? 5000 ex? Vi kanske har sprungit på varandra på ICA någongång utan att vetat om det :)

Senare under natten fick jag ett infall i att sy lite igen. En överdel till den lilla kjolen jag gjorde häromdagen!
Jag verkligen älskar att jobba med det här tyget. Det är betydligt lättare att sy med än de andra stretch tygerna. Det är lite tjockare men ändå lite stretchigt.

Kanske borde lyssna mer på min mamma och göra en "skinn-kollektion" :)

RESULTATET:







                          Får se om de kommer till nytta ikväll!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

oooh så gott det ser ut :-)

2008-12-13 | 13:52:52
Postat av: Julia

ah fint gjort. samtidigt får man ju verkligen bekräftelsen att folk dömmer mig bara genom att bara se mig haha

Postat av: sandra

Ja tyvärr är det väl så verkligeheten ser ut. Alldeles för mkt fördomar! Men alltid kul o höra när någon ändrar uppfattning om en :)

2008-12-14 | 22:55:55
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: sandra

... och ja det var minst lika gott som det ser ut att vara! Nästan godare ;)

2008-12-14 | 22:56:26
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback