Se flere på HITME.NO

Luciafirande i Uppsala!

2008-12-1422:10:14
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter på jobbet.... inte direkt laddad för att vara här, men det är bara att rycka upp sig och köra vidare. Ibland är det faktiskt riktigt hårt att åka till jobbet en söndagkväll. Idag var en sån dag...

Men gårdagen var desto bättre! Hade en toppen lördag och för första gången på så många år var jag äntligen med i ett litet luciatåg igen! Wiiiie! Dock var vi bara 3 st som tassade fram med varsin mick och ljus till scenen samtidigt som vi sjöng det fina luciavisan. Men denna fina visa avslutades ganska snart och istället slet vi sönder lucialinnena och "Hardrock Halleluja" kördes i högtalarna!

Ett otroligt lyckat gigg var det i Uppsala där publiken t.o.m sjöng med när vi körde luciavisan! För att inte snacka om alla andra hårdrock hits!!

På plats hade vi med oss film och foto team som bestod av Patrik Book och Johan Hiller.



                  Vi tjejer tillsammans med fotograf Patrik Book

                     Ser fram emot videoklippen och bilderna!

Några timmars sömn innan hotellfrukosten och sen hemfärd blev det för mig. Alltid lika skönt att komma hem efter en sån natt. Gjorde hemlagade hamburgs tallrik och kollade film innan jag slocknade en stund i soffan för att sen åka o jobba... Vilket jag ska gå och göra nu!! :)

Delar med mig av fler bilder sen :)

PUSS O KRAM!



Kommentarer:
Postat av: Robster

Du e duktig du baby som jobbar o står i :-) Fattar inte hur du orkar (säger 30-åringen, haha)! Kul o se film/bilder på detta sedan... :-)! Puss puss

2008-12-14 | 22:52:27
Postat av: sandra

Inte är väl du gammal pensionär heller! Det ska du få bevisa i juni.. Hihihih...!



Ja, ska bli kul o se vad de klipper ihop. Alltid jobbigt att se sig själv.. men ja! Det är väl bara att inse att det är så man ser ut :) PUSS!

Postat av: mamsen

juni???????????????. Har visserligen varit sjuk... men vad har jag missat? Saknade du mej på jobbet i natt eller ... ja du förstod säkert att jag blev kvar hemma. Så nu är man uppe och sitter o hostar o snorar. Hur blir man av med SKITEN! Hur trött som helst på´t. Vi hörs! / Mamma

2008-12-15 | 04:25:32
Postat av: Ella

Lite fler bilder från helgen! Kramis!

2008-12-16 | 22:26:29
URL: http://blogg.expressen.se/ellasmodellblogg/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback