Se flere på HITME.NO

Julens väntan....

2008-12-1815:02:57
Skrivet av Sandra Edlund

Såg en artikeln i tidning i natt där de frågade folket om de fått några julkänslor än och majoriteten svarade NEJ! Anledningen till det var först o främst vädret! Alla vill ha en vit jul annars är det ingen jul....

Jag kan hålla med till viss del, självklart ska julen vara vit! Helst snöa hela dagen. Men på frågan om jag fått några julkänslor så är det ett solklart (snöklart?) JA!

Jag har så mkt julkänslor inom mig att jag kan dela med mig. Här slås det in julklappar var och varannan dag, det äts julskinka, det lyssnas på julmusik, det dricks glögg med pepparkakor och granen står så grön o grann i stugan... hmm... Ja, ni förstår!

Detta år ser jag fram emot julen riktigt ordentligt att jag nästan är som barn på nytt! Minns när man var liten och satt hemma hos pappa på uppesittarkvällen och medans de spelade sina tråkga bingo lotter så ägnade jag mig åt mkt roligare saker, nämligen att göra en egen liten kalender.... timme för timme... som jag kryssade i tills klockan blev 24.00 då julen äntligen var framme!!

Nästan så jag är där igen!

Kan inte julen få vara här snart....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback