Se flere på HITME.NO

i.d bareMinerals

2008-12-2822:59:54
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är kär! Helt enkelt.... kär, och lite i extas!

På juldagen när Malin kom innanför våra dörrar såg jag på en gång att hon var väldigt fin i sin hy, (och även i sitt numera icke blonda hår) men innan jag hann ge henne en komplimang för hennes hy, var hon ivrig att berätta om det underbara smink hon köpt. Nämligen i.d bareMinerals.



Hon pratade på och jag lyssnar självklart men var inte riktigt så att jag hoppade in i köpartankar på en gång. Men NU, nu så ska jag bara köpa köpa köpa!
Sitter o läser om detta smink och antingen är jag lättlurad eller så är det fantastiskt. Jag har ju även sett hur bra det ser ut med egna ögon så nu är jag ivrig att få komma i kontakt med en återförsäljare.

Som jag önskade mig i julklapp så fick jag presentkort på AHA behandling och vad vore inte bättre än att börja om med nytt smink också som är bra för huden efter dessa behandlingar :) Perfekt!

Detta "Get Started Kid" är som gjutet att börja med. 995 sek kostar det!



Någon som har mer erfarenheter av detta, bra som dåliga får gärna dela med sig :)


Kommentarer:
Postat av: Julia

Jag har använt det i 6 år, sen det kom till sverige hehe ;)

Postat av: sandra

Då antar jag att du är nöjd eftersom du användt det i så många år :) Jag ska ner till stan o inhandla imorgon, om jag orkar det vill säga!!

2008-12-30 | 00:46:06
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå ja!

Hur är allt? Hoppas att du har det bra! och att du får ett bra nyårsfirande=)



Du provade id i nice 2005 när vi var där.



Det är det bästa mineralsminket

2008-12-31 | 14:12:25
Postat av: Anonym

oops .. fortsättning.. =)



Jo men det är det bästa mineralsminket=)



Något som också är fantastiskt med id är att man alltid kan bära det. Det skyddar, ger näring, ger lyster , hjälper mot div. hudproblem (olika typer). Listan kan göras lång.



Du vet nog redan, men har ett tips

Det är även som en bra ansiktskräm. Det är bättre att ha det på än att inte ha det. Så har man en sliten dag och vill se fräsch ut, men inte orkar sminka sig. Skippa krämen och borsta på lite foundation eller veil istället. Naturligt!=)



Gott nytt år!

Kram

/Bulan

2008-12-31 | 14:31:23
Postat av: sandra

Hej "Bulan"! :)



Det var inte igår, hoppas allt är bra med dig och att du haft ett toppen nyårsfirande. Själv mår man som man förtjänar idag :)



Så jag testade i.d i Nice när vi var där... haha... komiskt! Det minns inte jag alls. Att jag inte fastnade för det då.. verkar ju vara huur bra som helst. Har fortfarande inte kommit på benen för att inhandla det men hoppas på att kunna göra det imorgon! Jag får göra ett inlägg om det sen!



Ha det bra och jag önskar dig ett toppen år!



KRAM

2009-01-01 | 15:24:38
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Emily Kvick

Hej Babe!! Va länge sen ja va här å glodde..men måste bara kommentera när ja läste va du skrev om Id sminket.

Jag är helt FRÄLST i det ..e så himla bra!

Jag köpte start kitet på en engelsk site..fick det då för 580 kr ink frakt..men de va innan kronan va så svag..men de lär j ändå va billigare än 995..kolla www.lookfantastic.com, ja köpte mitt startkit för flera månaders så använder samma burkar fortfarande...Hoppas allt e bra gumman MISS YOOO pusss Emily

2009-01-08 | 21:52:34
Postat av: sandra

Tja MILFen! Hahaha... kul att du kikade in igen, alltid lika kul o höra från de man inte träffar eller pratar med så ofta längre. Komiskt att du just kommenterade om i.d sminket för jag har precis varit o köpt mig ett kit idag! Testade precis, på både mig o pojken.. haha... Känns riktigt bra!!



När ska vi ses då? Hur ser dagarna ut för er? Är du mamma ledig fortfarande eller? Saknar dig massa juh! Puss o Kram

2009-01-08 | 22:26:44
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: sara

jag vet massor om id=)

2009-08-17 | 22:45:54
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback