Se flere på HITME.NO

Tillbaka från Stockholm!

2008-08-2222:58:03
Skrivet av Sandra Edlund

Tillbaka från storstaden! Haft det jättemysigt! Massa mys, shopping, drinkar och god mat på Fridays :)

Trevligt att förena nytta med nöje!



                                          Lite bubbel på hotellet



                Så här kul har Baby när "vi"  är ute o shoppar :)



      Jag är glad iaf, speciellt med en strawberry Mojito i handen!

______________________________________

Denna fredag har jag bla varit kreativ vid symaskinen, shoppat, hälsat på min arbetskamrat som bygger om sitt hus och mamma. Nu myser jag i soffan efter utsökt Thaimat! Njuter till fullo! Hääärliga fredag!



                          ett resultat från dagens kreativism  


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback