Se flere på HITME.NO

Bilder -Speedway GP i Målilla-

2008-08-2521:03:27
Skrivet av Sandra Edlund

Hade nästan glömt bort att visa bilder från Speedway förra lördagen i Målilla!

Som jag skrev förut så var det en riktigt trevlig dag. Åkte hemifrån då Roger (www.zolex.se) kom och hämta mig runt 12.00. En av tjejerna Sussie tog tåget från Sthlm till Eskilstuna vid samma tid. Sen bar det iväg. Krokiga vägar och med mig som kartläsare slutade med att jag blev så åksjuk att jag var tvungen att besöka toaletten på en mack! To much information perhaps :P
Inte lätt att vara så åksjuk. Det sägs att det beror på att man har otroligt bra balanssinne... kan stämma! :)

Nåväl, efter några timmar var vi äntligen framme och jag mådde mkt bättre. Hämta våra bypass kort och så for vi in på arenan.
Bytto om till våra uniformer och helt plötsligt var man fröken Blå! Märktes att många läst artikeln om mig i Svensk Motorsport då folk både kom fram och presenterade sig och prata till att folk tisslade bakom ryggen. Mkt positiv respons. Tror artikeln gav de en annan syn på oss gridgirls!

Sen var det dags för autografsigneringen med förarna då vi självklart ska vara med med Svenska flaggor i bakgrunden.



                              En liten slängkyss från mig...

Detta år hade de en så otroligt rolig speaker som snackade samtidigt som de skrev autografer. Fredrik hette han och var störtskön. Kommentarer som "The penn is glöding! We can translate it as the golden penn"  Skön humor på honom med en knakig Engelska :)
Han framhävde även oss tjejer så pass att även vi fick skriva autografer!

Strax innan 19.00 tiden var det dags för invigningen och då skulle jag i blått och Helene i gult åka in på varsin hoj tillsammans med ett mc gäng! Gick bra, men höll på att gå riktigt illa när min förare fick sladd på hojen med mig bakpå! Hade varit en snygg vurpa i direktsändning... :/





Väl inne på banan va det presentation innan det var dags att ta plats!





In action:





Under prisutdelningen:





Klart man blir törstig! Jag ska tydligen vara värst.. hehe!



The grande finale!




Kommentarer:
Postat av: Ann

Vad fin du är! Men jäklar vad han zoomar in din midja på bild nr 7?? Haha! Kram

Postat av: Sandra

Tack! :)



Jo här finns det inga gränser när det kommer till hur nära de går!

2008-08-26 | 12:45:16
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback