Se flere på HITME.NO

Tiden springer iväg

2007-09-2313:57:39
Skrivet av Sandra Edlund

Vill jag verkligen lova!

Tycker inte det var länge sen jag bloggade om att jag var ledig igen, och nu sitter man här och räknar ner timmarna tills jobbet börjar.

Veckan flög iväg på något sätt. Tog mig en liten utflykt till storstaden på onsdagen, då jag hade bestämt "date" med Frida och Ella hemma i Fridas nya lägenhet på östermalm. En vindsvåning på 116 kvm. Hur fin o mysig som helst! Där trivdes man som fisken i vattnet. Önskar man kunde bo så :)

Begav mig iaf och hamnade så klart i dessa hemska köer och började med att köra fel! Fy fan, finns inget jobbigare än att köa. Nästan så man börjar gråta! Detta eniro och vägbeskrivning, funkar aldrig. Så tillslut körde jag på känn och då hamnade jag rätt på en gång. Så fram kom jag tillslut!

Ella skulle dyka upp senare efter att hon tagit hand om hästen sin så jag och Frida tog oss ner till ett köpcentrum och inhandlade lite smått o gott inför kvällen. Lite rosé till maten var ju bara ett måste :)
Sen tog vi ICA på hemvägen och handlade lite råvaror för att laga mat. 
Så när Ella kom var maten klar och vi kunde sätta oss för att äta på en gång. Jättemysigt hade vi det!

image390

Tanken med kvällen förutom att umgås och ha trevligt var att vi skulle gå igenom ett Swedish Bikini Team - gigg som vi har framöver i Ludvika den 13 oktober. Så vi satt o gick igenom lite låtmaterial. Gillar låtarna, kan nog bli riktigt bra :)

www.theswedishbikiniteam.se kan man följa oss alla tjejer lite mer! 

Kvällen sprang iväg och stackarn Ella skulle upp tidigt för att ta tåget kl 06.20. Så tösen fick bara 3 timmars sömn innan hon tog en taxi till centralstationen! Usch.. var inte avundsjuk där inte!
En annan fick migrän huvudvärk under kvällen och mådde inte så bra, men med lite sömn var jag som en blomma igen. Haha...

Dagen därpå hörde en designer/fotograf av sig angående bikinisar jag skulle få av honom sen tidigare samarbete. Så jag och Frida bestämde oss för att åka dit och så passade vi på att ta lite bikinibilder som vi kan ha som material för The SBT's hemsida/affischer som ska göras.

image391

                      Resultat av dagens plåtning

Det var trevligt och vi avslutade det hela med att äta jättegod mat på en Grekisk restaurang! Massa god mat fick vi!! :) Grekiskt det är mumma!

Beslutade mig sen för att åka hela vägen hem! Skönt att åka bil när det är mörk och lyssna på lite bra musik!
Just nu är min favorit: -Your Love- med TOPMODELZ (mondo remix) Just love that song!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback