Se flere på HITME.NO

Ledig vecka!

2007-09-0416:46:05
Skrivet av Sandra Edlund

Såå var man ledig igen!!!

Ja, okej jag var inne på jobbet igår men det var bara för en liten stund. Rättare sagt 2 timmar bara. Så det var inte så jobbigt, fast jag har nog aldrig upplevt tiden att gå så sakta. Blir väl så när man vet att man snart ska åka hem och då känns det som tiden stannat.

Nåväl, denna vecka har jag bestämt mig för att jag behöver ta hand om mig lite. Detta trista väder dvs kylan, regnet och alla dessa gråa moln gör att man blir deprimerad.
Vilket för mig innebär att jag blir slö och gräver ner mig. Som sen leder till att jag äter dåligt och tappar all energi. Därpå har jag inte riktigt blivit bra i ryggen som gör att man tycker saker och ting är ännu jobbigare.
Ond cirkel det där.  
Men igår bestämde jag mig för att vända på det där...

Så jag började med att gå ut och gå igår, lite ruggit ute men friskt. Riktigt skönt, förutom skavsåret jag fick :)
Idag var jag hos frisören, den där hemska utväxten behövdes göras något åt! Blev jättenöjd, riktig blondie igen ;)

image367

                                    Linda på "Sax och Kam" som tog hand om mig

Efter frisör besöket gick jag vidare till Ulrikas hudvårds salong och köpte mig lite nya hudvårds produkter som tagit slut efter att jag var där sist. Jag är helt besatt av de nu...!

Därefter tog jag vägen förbi naturaffären och köpte mig lite nya måltidsersättnings pulver. Behövs verkligen för mig som hoppar över så många mål mat nu förtiden. Bättre än ingen mat alls antar jag...

Sen beställde jag med mig lite pasta hem för att glufsa i mig.

image368

Så nu sitter jag här och ska äta och se lite på tv tänkte jag!

Får se vart dagen leder sen, imorgon bär det iväg till naprapat Cia igen! För sista gången hoppas jag.....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback