Se flere på HITME.NO

Kräftskiva

2007-09-1020:21:36
Skrivet av Sandra Edlund

I lördags var det dags för den efterlängtade kräftskivan som Ella (www.ellasweb.com) och hennes kille bjudit in till. Perfekt ställe på sjötomt i Fagersta där vi var ca 10 pers som åt och drack gott! Mkt kräftor fanns det och annan god mat som de bjöd på.
Själv bakade jag en hallonpaj att smaska på till efterrätt. God även den :)

Efter god mat, lite gittarspelande, sång och mkt skratt hade badtunnan blivit uppvärmd för att slänga sig i. Riktigt skönt och varmt. Stack i hela kroppen när det skulle klivas i.
Sen blev det ett premiärdopp för mig i svenskt vatten!!! Inte dåligt det inte!
Skapligt kallt var det... men otroligt skönt!

Tiden rann iväg och klockan var 05.00 innan det kröps till säng. Jättetrevligt kväll och jättetack till Ella och Johan som ordnat så vi alla träffades utanför jobbet.
Synd att alla inte kunde komma, men helt klart deras förlust! ;)

Tyvärr fick jag inte en enda bild från kvällen. Dåligt av mig!

image377


Kommentarer:
Postat av: Frida

Hej! Va kul att det blev lyckat men va trist att jag var sjuk :(. Fortfarande inte frisk men ligger och kurerar mig nu! Nu har jag äntligen flyttat till Sthlm så då måste vi ta nån kväll o träna låtar/koreografi och dricka rosé á la Gotland :).
Kram Frida

Postat av: Sandra

Aaaaabsolut! det e jag på :) Så ni har äntligen flyttat. Så trevligt! Du får bjuda in till en liten tjejkväll och visa hur ni bor. Trist att ni inte kunde vara med på kräftskivan, hade varit kul o träffats! Nästa vecka är jag ledig, kanske kan ses då och gå igenom lite låtar o sånt inför SBT 13 oktober. Du ska väl vara med då? *kraaam*

2007-09-11 | 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback